Otostop Çekerken İtfaiye Jandarmalar Bastı

Merhabalar arkadaşlar bir süre önce başımdan geçen birazcık gülünç bir olayı anlatıcam.

Biz 3 arkadaş(3 erkek) Konya dan yola çıktık amacımız biraz kafa dağıtıp takılmaktı.Muğla ya gidicez.İlk bindiğimiz adam biz Ilgına gidicekken bırakmak için Akşehir e kadar bıraktı.Tabi o arada sohbet muhabbet ama biraz değişik birisiydi.Bir gün otostopa almış bıçak çekmişler adama adamda sağ taraftan silah çekmiş adam korkup kaçmış gibi hikayeler anlattı bize doğruluğu ne kadardır bilemiyorum.(Ama sonrakine göre bu adam hiçbirşeydi tabiki ) Ondan sonra indiğimiz bir süre bekledik ve bir aile arabası denk geldi şöförümüz emekli komiser araçta öğretmen teyzemiz felan var onlarla gayet güzel bir şekilde geçerek yolculuğumuz onlarlada bitti ve sapakta indirdiler.Burda bomba bir adamımız bizi aldı adam bir süre boyunca bizden yol parası almaya uğraştı resmen ama en sonunda bir paket sigarayla kapattık ve Denizli ye kadar bıraktı bizi sağolsun.Lakin bu adam neler neler yapmış sanatçı isimlerini sayıyor şunu arabadan attım şunun mekanını basmıştık vs bir çok şey anlattı tekrardan doğruluğu meçhul şeyler..

Denizli ye geldik en şanssız beklediğimiz yerlerden birisiydi çünkü tam tamına 4 saat bekledik burda daha sonra ilerdeki bir sapağa kadar bi çiftçi abimiz aldı ordada iner inmez akademisyen abimiz aldı vahşi doğa meraklısıydı oda..Bu abimiz bizi( bu arada abimiz dediklerimiz min 40 yaşlarındalar ) Kötekli de bıraktı orda yemek felan yiyip tekrardan yola çıkıp Marmarise geldik.Günün sonunda Marmaristeydik..

Fotoğrafın olduğu yerde kamp atıp bir sonraki günün akşam saatlerine kadar takıldık oralarda güzel sakin bir yer marmaris bizim kamp attığımız yer biraz daha çıkışı tarafındaydı zaten merkez tarafları canlı gayet(Antalya taraflarından daha çok tercih ediliyor artık muğla tarafları ) Her neyse akşam saatleri geldiğinde tekrardan yola çıktık ve Fethiye ye gitmeye karar verdik.(Bu kısımları hızlı geçicem ) Yolda bir rent a car cı abimiz geldi ve virajlarda 140 150 yle gidiyorduk adam geçenlerde az daha takla atıyordum felan diye anlatıyor ama neyseki yolumuz kısaydı ve korkumuz inince sona erdi.Daha sonrasında ateist bir borucumuz denk geldi hayata inancı kalmayan..
Neyse ki sonunda Fethiyeye gelip 1 gece kamp atıp ordanda kabak köyüne geçicektik.Fethiye de kamp attığımız kumsal son köşesiydi başka kampcılarda vardı orda…

Kabak koyuna geldik ve burda 2 gün durduk zaten gayet güzel sakin havası olan eğlendiğimiz bir yer oldu burdan da bir kaç fotoğraf ekleyeceğim.Buraya ciddi anlamda gitmenizi öneririm…

Çadırı attığımız yerin bakışıydı burası..Son görüntüler kabak koyunda ormanın içindeki şelaleye ait görüntüler…

Neyse biraz daha hızlı geçeyim antalya üzerinden dönmeye karar verdik Antalya da gezdik oralarda kamp attık vs en sonra Seydişehir üzerinden dönücez ve başlıktaki olayımız yaşandı.

Saat gece 1 e doğru geliyor biz otostopla en sonra dönüş köprüsünün üstünde kaldık.Bu köprünün üstünde demirlerle yayaların yürümesi geçmesi için yer var orda otostop çekiyoruz.İleriye gidemiyoruz çünkü zifiri karanlık dönüş kısmı gideseye kadar biri çarpsa kim vurduya gideriz neyse biz arkadaşla yattık diğer arkadaş çekiyor otostopu biz uyuduk hafiften …Tabi rahat rahat yatıyoruz bir şey olacağından habersiz.Uykuya daldık dalmadık derken birden siren sesleriyle uyandık o anda kalktık aşağıya baktığımda itfaiye gelmiş hazırlık yapıyordu.Bir afalladım ama adamlar bize  bağırıyor intihar etmeyin gibisinden meğersem intihar ediyoruz diye ihbar edilmişiz.O sürede bağıra çağıra yaşamayı seviyoruz diyerek adamları vazgeçirdik itfaiye erleri yanımıza geldi sonunda ikna olup gittiler tabi ben uyurken ambulansda gelip gitmiş benim ondan haberim yok mesala 🙂 Bu arada itfaiye erlerine bizi otogara atın uyuyalım diye söyleyeceğim ama adamlar zaten sıkış tepiş binmiş bir şeyde diyemedim.Ardından 15 dk sonra felan jandarma bastı bizi sorguya çekti baya asker kaçağı mısınız tarzında bir sürü soru yöneltildi bize neyse ki atlatıp en son abi dedim bizi otogara atında uyuyalım kaldık yolda neyse ki attılar ama o günümüz mahkum yerinde otogara giderken bitti…Otogarda uyuyup tekrardan yola çıkıp Konya ya döndük..

Yaşananlarda uzatmamak için bir çok kısmı atladım biraz 🙂 İmla hatalarımda varsa affola …